Servicii complete pentru SSM și SU

people

Securitatea în muncă

Implementarea sistemului de siguranță si sănatate in muncă (SSM) în întreaga companie și actualizarea lui periodică.

Situatii de urgență

Implementarea sistemului de situații de urgență (SU) în întreaga companie, și actualizarea lui periodică.

Evaluarea riscurilor

Evaluarea riscurilor este primul pas în implementarea unui sistem eficient de securitate si sănatate. Pe baza lui se construieste intreagul set de documentații și proceduri de lucru specifice.

Serviciu integrat SSM și SU

Servicu complet de SSM și SU, care acoperă atât intocmirea documentației inițiale și evaluarea de riscuri, și apoi actualizarea documentelor, a procedurilor, instruirea periodică, cercetarea accidentelor, tratarea situațiilor speciale.

Referințe

Colaborăm cu firme locale sau internaționale, din industrie, servicii, IT&C, distribuție. Oricare este domeniul dumneavoastră de activitate, experiența noastră de de 12 ani vă sta la dispoziție.

Smart Shred
Cartofi Pai
Assa Abloy
Eco Light Paper
Klaussenburg
Computaris
Transsped
Hanburger Recycling

Avantajele dumneavaostră

1

Audit gratuit

Beneficiați de un audit initial inainte de ofertare. Astel încât împreună vom înțelege specificul dumneavoastră și ce implică colaborarea noastră.

2

Servicii de calitate

Fiecare afacere este creată diferit și evoluează diferit. Toate documentele și serviciile noastre reflectă realitatea firmei dumneavoastră.

3

Zero costuri initiale

Pentru că răsplătim fidelitatea, costurile inițiale sunt zero în cazul în care decideți să colaborăm pe durată lungă de timp.

5

All-inclusive

Fără costuri adiționale pentru actualizări, consultanță, cercetare accidente, suport legislativ. Un serviciu de calitate înseamnă adaptarea continuă a sistemului de SSM și SU.

Serviciile noastre

safety_1

Securitate si sănătate în muncă

Oferim asistenţă tehnică în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă în sensul dispoziţiilor din Legea 319/2006, art. 14, lit d) din Hotărârea Guvernului 1425/2006 Normele Metodologice de aplicare a Legii Securităţii şi Sănătăţii în Muncă, a actelor normative referitoare la securitatea şi sănătatea în muncă în vigoare şi a Ordinului MMSSF nr. 754/2006 pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă.

 

  • Organizarea activităṭii in domeniul SSM

  • Evaluarea riscurilor

  • Elaborarea de instructiuni proprii

  • Elaborarea Planului de prevenire si protectie

  • Stabilirea tematicilor de instruire

  • Instruirea introductivă și periodică

  • Stabilirea atribuțiilor SSM

  • Elaborarea normativului de acordare a EIP

  • Semnalizarea la locul de muncã

  • Elaborarea documentelor specifice CSSM

  • Reprezentarea companiei in situatii de control ITM

  • Executarea exercitiilor de evacuare

Situații de urgență

 

Serviciile cuprind instruirea salariatilor, efectuarea inspectiilor interne, elaborarea documentatiei in vederea protejarii salariatilor si bunurilor de efectele negative datorate producerii incendiilor sau dezastrelor naturale (cutremure)..

 

  • Organizarea activității

  • Elaborarea planului de interventie

  • Planificarea si organizarea exercițiilor de evacuare

  • Stabilirea necesarului de dotare PSI

  • Elaborarea fisei obiectivui

  • Elaborarea instrucţiunilor PSI

  • Elaborarea procedurilor de instruire

  • Stabilirea tematicilor de instruire

  • Instruirea angajaților

worker
worker

Evaluarea riscurilor

 

Evaluarea riscurilor este esenţială pentru abordarea europeană privind prevenirea sănătăţii şi a securităţii în muncă. Dacă procesul de evaluare a riscurilor – începutul abordării gestionării sănătăţii şi a securităţii – nu se realizează în mod corespunzător sau deloc, este puţin probabil să se identifice sau să se implementeze măsurile necesare de prevenire. De aceea, este important ca toate tipurile şi dimensiunile de întreprinderi să efectueze evaluări regulate ale riscurilor. O evaluare corectă a riscurilor cuprinde, printre altele, asigurarea că toate riscurile relevante sunt avute în vedere (nu numai cele imediate sau evidente), verificarea eficienţei măsurilor de securitate adoptate, înregistrarea rezultatelor evaluării şi revizuirea evaluării în mod regulat pentru a o actualiza în permanenţă.

  • Identificarea pericolelor şi a persoanelor expuse

  • Evaluarea riscurilor şi clasificarea acestora în ordine prioritară

  • Deciderea acţiunilor preventive

  • Adoptarea de măsuri concrete

  • Monitorizarea şi revizuirea

Adresa:

Bucuresti, Bulevardul Basarabia, Nr. 59

Numere de telefon:

0722690473, 0727789372

E-mail:

contact@aniaconsulting.ro

Lăsați un mesaj

Trimiteclear

Harta